תומך.ת Help desk במחלקת מערכות מידע
תאור המשרה
יואל גבע, החברה המובילה בשילוב ופיתוח טכנולוגיות למידה, מחפשת תומך/ת HELPDESK שישתלב/תשתלב במחלקת מערכות מידע.
התפקיד מקנה ניסיון בכלים בתחום הIT ודורש רצון ללמוד ולהתפתח בתחום.
במסגרת התפקיד: מתן תמיכה טכנית לכלל עובדי ביה"ס, מוריו ותלמידיו, טיפול בתקלות חומרה, תוכנה, תקשורת וציוד היקפי.
משרה מלאה, משמרות בין השעות 8:00-17:00, 11:00-20:00, וימי שישי לסירוגין בין הצוות- נכונות לשעות עבודה נוספות במידת הצורך.
המשרה ממוקמת במשרדי החברה בת"א, בקרבה לרכבת השלום.
התפקיד מקנה ניסיון בכלים בתחום הIT ודורש רצון ללמוד ולהתפתח בתחום.
במסגרת התפקיד: מתן תמיכה טכנית לכלל עובדי ביה"ס, מוריו ותלמידיו, טיפול בתקלות חומרה, תוכנה, תקשורת וציוד היקפי.
משרה מלאה, משמרות בין השעות 8:00-17:00, 11:00-20:00, וימי שישי לסירוגין בין הצוות- נכונות לשעות עבודה נוספות במידת הצורך.
המשרה ממוקמת במשרדי החברה בת"א, בקרבה לרכבת השלום.
דרישות המשרה
• ניסיון בתמיכת HELP DESK - יתרון
• ניסיון בעבודה עם לקוחות ועבודת צוות -חובה
• מוסר עבודה ותודעת שירות גבוהים
• ידע וניסיון בעבודה עם Active Directory.
• ידע ביישומי office ו 365
• ניסיון בעבודה עם לקוחות ועבודת צוות -חובה
• מוסר עבודה ותודעת שירות גבוהים
• ידע וניסיון בעבודה עם Active Directory.
• ידע ביישומי office ו 365
להגשת מועמדות למשרה אנא מלאו את הפרטים הבאים:
קורות חיים בציון מספר משרה JB-22 ניתן לשלוח לדוא”ל: [email protected] רק פניות מתאימות תענינה.