מנטור לאנגלית עסקית

בואו נעשה הבחנה בין אנגלית מדוברת לאנגלית עסקית. בפגישה רצינית לא נוכל להסתפק באנגלית הבסיסית והיום-יומית שלנו שרכשנו במהלך משא ומתן עם המוכר בתאילנד.

בעולם העסקי, השליטה שלנו באנגלית והבטחון העצמי שאנחנו משדרים כשאנחנו עומדים מול קהל משקיעים פוטנציאלי או קולגות לעבודה משפיעים על הרושם הראשוני שאנחנו משאירים ועל ההצלחה העסקית שלנו.

נכון שאנגלית עסקית לרוב קשה יותר ללמוד, אבל זה לא אומר שזו משימה בלתי אפשרית.  עם מנטור טוב שמלווה אתכם זה לגמרי אפשרי.

המנטור עובד אתכם על חיזוק נקודות החולשה, עוזר לכם להתמיד ויכוון אתכם למטלות הרלוונטיות שייעזרו לכם לשלוט באנגלית העסקית ולהשתלב בעולם העסקים הגדול.

אנגלית שווה לכם כסף

היות ופעמים רבות פגישות עסקיות קמות ונופלות על תחושת בטן בין הצדדים, שליטה באנגלית היא כלי חשוב שאסור לכם לוותר עליו.

שילוב של אוצר מילים טוב ושליטה בשפה יעזרו לכם לחזק את הבטחון העצמי ולשבור את הקרח בפגישה הראשונה. המנטור יעזור לכם לרכוש אוצר מילים רחב יותר ויעבוד אתכם על עמידה מול קהל ושליטה בשפה.

אף פעם לא מאוחר מדי

היתרון של מנטור צמוד הוא שבעזרתו אפשר לשפר כל רמה קיימת של אנגלית,אף פעם לא מאוחר מדי להתחיל ללמוד. לעולם העסקים אין גיל, ברגע שעלית על רעיון טוב ויש לך מספיק בטחון כדי להציג ולקדם אותו, אתה על הגל.

קחו בחשבון שהמנטור שלכם לאנגלית עסקית ילמד אתכם בצורה שונה מזו שהתרגלתם אליה בבית הספר. הוא לא ידרוש מכם לשנן אוצר מילים, לנתח טקסטים ולדקלם את חוקי הדקדוק. אלא, יעבוד אתכם על עמידה מול קהל וניהול שיחות שוטפות באנגלית על נושאים שמעניינים אותך וקשורים לעולם העסקי שלך.

לסיכום, אם אתם רוצים להצליח בעולם העסקים, תעשו לעצמכם טובה- תדאגו שיהיה מנטור שילווה אתכם וידאג שתגיעו מוכנים לפגישה, תפציצו ותראו לכולם מי הבוס.

מנטור לאנגלית עסקית